18 maart 2017: Op deze datum wordt duidelijk wat er gaande is in Kerk en wereld aan de hand van de 10 geheimen die zich aan het ontvouwen zijn

Update 18-3-2017:

Is 18 maart 2017 bedoeld?

Mirjana zegt dat de voorlopers van dingen die er gaan gebeuren als inhoud van de geheime voorzeggingen, zich beginnen te openbaren rond en voor 18 maart. Het is mijn mening dat de H. Geest werkzaam is bij goedwillende mensen die de ogen worden geopend, en de huidige werkzame geest – die van de wereld is – te begrijpen. Mirjana is jarig op 18 maart, deze datum heeft alleen betekenis, als reactie naar bedevaarders toe, dat het gaat om de Werken van God te zien en te begrijpen. Mirjana kijkt van zichzelf weg en wijst naar O.L.Vrouw. Voor Mirjana is als dusdanig 18 maart belangrijk als verwijzing. Ze zegt in haar nieuwe boek: NU is het de tijd om mijn verhaal te vertellen aan de wereld. De vraag: Hoezo NU? Waarom nu inderdaad. Twee zeer belangrijke datums kunnen een aanwijzing bieden.
1. Dit jaar 2017 is de 100ste verjaardag van de verschijning van Fatima (Maria zegt tot Mirjana dat Medjugorje de vervulling is van Fatima) op 13 mei.
2. De 100ste verjaardag van het zonnewonder op 13 oktober, 2O17.
Zo heb ik het bedoeld te delen met de lezers van dit bericht.

2012-2019: Werk voor de glorie en de eer van Jezus Christus

De zienster Mirjana Dragicevic-Soldo van Medjugorje: Medjugorje wordt gezien als de vervulling van Fatima: 13 mei en 13 oktober 2017. Maar de echte intrigerende datum zal 18 maart zijn.

Mirjana zegt dat wanneer de geheimen zich zullen beginnen ontvouwen, de significantie van 18 maart duidelijk zal zijn voor de wereld.

Wanneer alles begint te gebeuren, dan zul je in staat zijn om te begrijpen waarom 18 maart zo belangrijk is…

Alles zal duidelijk zijn. – vgl bron


View original post

8 reacties to “18 maart 2017: Op deze datum wordt duidelijk wat er gaande is in Kerk en wereld aan de hand van de 10 geheimen die zich aan het ontvouwen zijn”

  1. bij toeval hoor ik via via dat er 18 maart 2017 iets staat te gebeuren ? kan iemand me meer vertellen. Ik ben van oudsher katholiek maar niet meer kerkelijk alleen met uitzondering.

    Wat gebeurd er over twee maanden.

  2. maar ik zie nergens dat Mirjana 2017 bedoelt?

  3. Dag Christine, het artikel dateert van 2016. Er staat in het artikel het volgende geschreven
    “Maar de echte intrigerende datum zal 18 maart volgend jaar zijn. Mirjana zegt dat wanneer de geheimen zich zullen beginnen ontvouwen, de significantie van 18 maart duidelijk zal zijn voor de wereld.”
    Maar er staat inderdaad niet dat Mirjana zelf heeft gezegd, dat het om 18 maart van 2017 gaat. Ik ga proberen nadere info te vinden.
    Gods Zegen
    Pastoor Frank Domen

  4. Is 18 maart 2017 bedoeld?

    Mirjana zegt dat de voorlopers van dingen die er gaan gebeuren als inhoud van de geheime voorzeggingen, zich beginnen te openbaren rond en voor 18 maart. Het is mijn mening dat de H. Geest werkzaam is bij goedwillende mensen die de ogen worden geopend, en de huidige werkzame geest – die van de wereld is – te begrijpen. Mirjana is jarig op 18 maart, deze datum heeft alleen betekenis, als reactie naar bedevaarders toe, dat het gaat om de Werken van God te zien en te begrijpen. Mirjana kijkt van zichzelf weg en wijst naar O.L.Vrouw. Voor Mirjana is als dusdanig 18 maart belangrijk als verwijzing. Ze zegt in haar nieuwe boek: NU is het de tijd om mijn verhaal te vertellen aan de wereld. De vraag: Hoezo NU? Waarom nu inderdaad. Twee zeer belangrijke datums kunnen een aanwijzing bieden.
    1. Dit jaar 2017 is de 100ste verjaardag van de verschijning van Fatima (Maria zegt tot Mirjana dat Medjugorje de vervulling is van Fatima) op 13 mei.
    2. De 100ste verjaardag van het zonnewonder op 13 oktober, 2O17.
    Zo heb ik het bedoeld te delen met de lezers van dit bericht.

    Vgl. http://www.mysticpost.com/2017/03/will-this-be-the-year-visionary-only-when-the-things-contained-in-the-secrets-start-to-happen-will-the-world-understand-why-she-chose-march-18-the-significance-of-the-date-will-be-clear

    • Het is niet erg overtuigend, Jacques. De zieners mogen de vervulling van de geheimen op exacte datum aankondigen. Op Mystic Post staat zelfs dat Mirjana niet heeft gezegd, dat het om de 18e maart in 2017 gaat, máár dit en dat … ik heb het gelezen. Ik hoop met heel mijn hart dat je gelijk hebt. Van 26 april t/m 1 mei ga ik weer naar Medjugorje.

  5. Dank u wel pastoor Geudens en pastoor Domen. We wachten het af. Alles ligt in God’s hand en daar ligt het goed. Als je naar deze wereld kijkt zou het mij niet verbazen eerlijk gezegd.

Geef een reactie

