9-11 WTC directed dissociative frequency by TTA satellites

WTC 11 set

WTC 11 set (Photo credit: Wikipedia)

9-11 WTC thermite, explosives, directed dissociative frequency by satellite TTA’s, controlled demolition, working together … ?

1. Molecular Dissociation

Analysis of air samples from the 9/11 WTC (“”Ground Zero””) particle plume reveal the unexpected presence of many particles smaller than 1 micron (ie, nanoparticles). Among the smaller GZ particles, the distribution of their sizes clearly indicates that they were caused not by pulverization but by widespread molecular dissociation, which occurs only at energy levels higher than what could result from a collapse or even what can be achieved through the use of conventional weapons technology.

There is no known “pulverization” mechanism which can account for so many unnaturally-tiny nanoparticles at Ground Zero. There are also other highly unconventional aspects to the devastation of the 3 WTC skyscrapers at Ground Zero, all of which indicate the release of an enormous amount of excess energy (heat), which has never been accounted for.

“So once we confirm evidence of widespread molecular dissociation having occurred at Ground Zero in New York City, we have a very strong indication that only exotic, unconventional weaponry could have so rapidly released the vast amount of extremely high intensity energy which suddenly appeared just as the buildings fell.”

2. ‘Haarp‘ TTA’S deployed at Ground Zero

Could it be a myriad of methods all employed at once. Planes (?), jet fuel, dirty bombs, thermite, superthermite, other possible explosives and directed frequency. All working together.

I can tell you if dissociative frequency was employed, they WERE emitted by satellite TTA’s (1). Line of sight required it. The trajectory of the frequency that would make the wholes on site deep in the ground all the same shape and diameter is straight up and down. It had to be. Those satellites were not just taking pictures of the calamity, they were helping to create it! I don’t know why I said Iron. I did in fact mean ‘steal’ beams.

(1) TTA = Tesla Tech Array; HTA = HAARP Type Array

INFO: http://www.youtube.com/watch?v=-QFCzljaXk8 ; http://www.youtube.com/watch?v=cY-AYOaJyhg

*** *** ***

This is

the

Molecule Dissector – Mass Spectrometry


The Hutchison Effect

911 and Hutchison Effect – Ambrose I Lane – Dr Judy Wood – Andrew Johnson Jan 2008 from Andrew Johnson on Vimeo.

3 Responses to “9-11 WTC directed dissociative frequency by TTA satellites”

  1. Typisch dat ik hier terecht kom. De rechterkolom en de titel vertegenwoordigd waarom ik niet religieus ben en daarover geen greintje spijt heb. De behandelde materie in het midden is waarvoor ik hier ben gekomen en waarover ik me wederom verbaas dat het onder de mantel van een religie wel notie heeft. ALweer. Terwijl de reden dat ik uberhaupt hiernaar opzoek ben is: het gebrek aan notie van deze materie in het huidige maatschappelijke debat en de berichtgeving daarover.
    Met welke religie heb ik hier van doen?
    Ik zal uiteraard evengoed hier even verder rondneuzen.

    Voor zover ik kan zien hebben wij hetzelfde technische beeld over 9/11, ik kan u wellicht nog wijzen op het boek van dr. Judy Wood ”where did the towers go?” ISBN-13: 978-0-615-41256-6 ISBN-10: 0615412564

    Ik hoop echt dat u wat heeft over CERN. Het PR-materiaal uitgebracht n.a.v. de doelstellingen en utilisatie van de large hadron collider, sluit naadloos aan op uw ”Eindtijd”. Zoniet het beeld van Shiva in de ‘vernietiger van werelden’ pose, prominent geplaatst op het CERN complex. EN….wat eigenlijk niet wat CERN betreft.

    Voor ieder lezer; ik ben een toevallige voorbijganger die meer informatie zoekt naar aanleiding van , onder andere, deze videos:

    .https://vimeo.com/98176465
    en alles wat verder verband houdt met de uploader van de betreffende videos;
    https://vimeo.com/user1795129

    Ik kom hier terecht na het googelen van ”molecular disassociation”(inclusief taalfouten), omdat ik een fotootje nodig heb voor een thumbnail voor een video die ik nu op youtube gezet heb. Ik zag de bovenstaande foto en overweeg deze als die thumbnail.

    Ik heb niets met het eind der tijden anders dan dat ik denk dat het er een mooie tijd voor zou zijn en ik heb, nav WW2, geen enkele religieuze invloed gehad, opgelegd door familie, en ook niet door school, vrienden/kennisen etc.

    Maar ik kom wel tot mijn grote verbazing steeds op deze sites terecht omdat het de enige informatiebronnen blijken te zijn die ook de waarheid achter zaken willen weten.

    DA’S gek! ”Willen weten”, voor zover ik het begreep was het met geloof vooral geloven, en niet zozeer willen weten.
    Nu blijkt dat de mensen die geloven eigenlijk meer met waarheid en willen weten bezig zijn dan met geloof. Het geloof blijk voor mij naar aanleiding van een veelheid van zaken, zich te baseren op wetenschap, oude wetenschap weliswaar maar desalniettemin wetenschap en van een veel complexere en existentielere aard dan onze wetenschap,welke vooral op economie gefundeerd is. En blijkt het ”geloof” vooral gehuisvest onder hen die naar de waarheid en wetenschap leven. Oftewel mensen zonder religie, zoals ikzelf, of die daar afstand van hebben genomen. Want die geloven werkelijk dat vliegtuigen met terroristen dit veroorzaakt hebben, en ze geloven nog veel meer als je daar wat dieper op ingaat.

Trackbacks

Geef een reactie

